Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under januari 2011

..

Av Mikaela - 1 januari 2011 21:02

Usch va hungrig jag är.. Måste verkligen äta nåt. En smörgås får det bli. Det var verkligen skönt att duscha förut, ja de fick bli en dusch orkade inte nåt annat! Nu snart ska jag lägga mig och kolla på Familjen Mcahan eller Eclipse?? Jag vet inte vad jag ska välja.

Iaf, det har varit dåligt med uppdatering idag! Men om ursäkt för det. Jag ska bättra mej imorn. Är så trött och mår inge bra nu. Men imorgon är jag igång igen :)

Av Mikaela - 1 januari 2011 17:37

Första dagen på året har snart gått och jag har bara låge i sängen och kollat på film hela dagen. Mår inte riktigt så bra efter igår. vet inte vad som hände med mej men nåt stämmde iaf inte. (Vill helst inte ta det här) Men nu är det nytt år. Och det känns faktiskt bra, alla gamla problem kastar jag bort nu..

Min nyårslöften var:

* Sluta RÖKA!

* Höja mina betyg

* Sköta om mig själv.


Det var dom. Just nu sitter jag här och dricker min blåda dryck som jag igentligen inte ska, för de är inte bra för tänderna. Snart ska jag gå tillbaka till min säng och Familjen Mcahan. Väldigt bra serie måste jag säja, rekomenderar den för alla som gillar äventyr!


Det bästa ifrån 2010 som jag minns? Det är nog att jag jag var med min familj. Det har ju varit väldigt mycket upp och ner i 2010. Och nu detta året är en ny början för mej och det känns skönt. Vad är det bästa som du  minns ifrån 2010? Kommentera gärna om det. Är jättenyfiken!


Längtar tills jag fyller år, för då får jag min dator. Kanske kommer få den tidigare. Jag får inte veta nåt jag för det ska vara en överrasking! :P bla bla bla! haha :)

Ha det jätteskönt nu resten av första dagen på året. Jag bloggar nog mer senare. Det ska inte dröja för än lilla jag ska lägga mej i ett bad..  

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards