Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Mikaela - 1 februari 2011 22:53

Här skriver jag några anledningar till varför du ska följa just min blogg.


* Jag skriver om allt möjligt, ibland kan det vara åsikter som inte alltid är så populära, men det är sanningen iaf.

* Jag kan hjälpa dej, som har haft det svårt men mitt skrivande.

* Jag är jag. Jag skriver om det som händer i mitt liv,

* Mitt förflutna, en svår tid, som jag inte nämner nåt om här, för jag tycker det är jobbigt att skriva/prata om. Men jag skriver ändå om tankar och sånt som påverkar mej mycket.

* Om du till exempel är intresserad av vissa tv- serier som Vampire diaires, one tree hill, gossip girl, Greys anatomy, desprete housewifes, The secret life of the america teenger.

* Jag bloggar även väldigt mycket om skolan, för den har alltid varit svår för mej pga av att jag inte har mått bra, det är bara och fråga om ni inte förstår varför och sånt, jag svara.

* Även nu, kommer jag skriva väldigt mycket om gymnasie och om hur de går i skolan för mej nu när jag har bytt till en gymnasie skola och läser IV där, (IV betyder att der går personer där som inte kom in på nåt gymnasie, dom är ett år eller några år äldre än mej, men jag har vänner där ändå!)


Det finns ännu mer anledningar till varför just varför. Jag ska försöka förklara lite mer på just den delen.


Av Mikaela - 1 februari 2011 22:10

Vilken kväll, duschade Busan och Lusiför förut, först Busan, och de gick jättebra, men Cassi sprang runt och bankade på dörrarna och ville komma in, och hon vet hur Busan är att de måste vara lugnt runt henne. Och sen när jag var klar med henne så skulle Cassi torka henne lite mer än jag hade gjort så kissade Busan på sej, hon hade vell höllt sej när jag duschade henne och cassi lyfta upp henne så då kissade hon på sej och cassi började skratta och skrika. och jag hade Lusiför i badkaret och höll på att duscha honom. Och jag blev så arg på Cassi som betedde sej så där när hon vet att hon måste vara lugn om hon ska vara med när jag duchsar dom. Herregud. Men de löste sej till slut jag fick bara duscha om Busan och tvätta golvet (ordentligt). Sen skulle jag duscha mej själv också, men de gick bra, hihi, de brukar inte vara så svårt när jag själv duschar. Men men..

Jag gjorde hela kapitel 5 idag också, så jag gör båda proven imorn. Gott att få de gjort, de är 9 kapitel i boken så jag är snart klar, bara fyra kvar! Och de går fort.


Gulliga Sofia tog hål i öronen idag, de blev fint! Hoppas bara att de läker fint och så denna gången då, hon har tagit hål tidigare och de har inte blivit nåt bra nån gång. Så får hoppas att de blir bra denna gången!

Städingen gick också fort, gött att få lägga sig i en ny bäddad säng inatt! Grrr kommer sova gör gott känner ja, Och en hel timme mer får jag sova, jag är verkligen överlycklig, för jag vet hur mycket jag behöver den timmen av sömn! Så de ska bli otroligt gott.


Sängen blir de inte riktigt än, ska kolla lite saker och så innan de blir sängen, men de kommer inte dröja så länge till de kan jag säja :D

Av Mikaela - 1 februari 2011 18:25

1 Månad på året har gått. Och den månaden för mej har varit jättebra. Visst jag har haft lite oflyt med att ha blivit sjuk och så men annars har de varit bra! Hur har de varit för er? Kommentera gärna om det. Det skulle vara jättekul att veta faktiskt.

Och jag själv känner mej riktigt taggad inför denna vår terminen, verkligen!!

Hur känner ni? :)

Av Mikaela - 1 februari 2011 14:08

1 feb idag, 5 dagar kvar tills ja fyller år :)) Och Jonas sa idag att mötet är inställt på torsdagen för rektorn och syon är sjuka. Så de blir nästa torsdag istället. Han skulle ringa och prata med Mamma om de så jag får vell reda på mer då. Jag som hade sett fram emot de mötet för att få all information och så. Men får vänta tills nästa vecka, de är ju verklign viktigt detta mötet. Jag gjorde klart kapitel 4 idag på samlingen på möran, så de blir prov på imorn, tog med mej matteboken hem idag så jag ska försöka hinna med på mycket som möjligt i kapitel 5 så jag kan ha prov på de på fredagen. Bara att sätta igång, hehe. Nej först och främst ska jag städa. Matten går fort. det är ett kapitel som jag fattar också så. Så de går att fort. Skulle igentligen vara bra om jag kunde göra båda proven imorn?? Nej nu ska jag inte tänka så.

Jag kan den saken att jag gör kapitlen först och sen proven, en del gör proven först fast dom kanske är på kapitel 2 i boken och är på prov 5? Nej så gör inte jag :) Kapitlena är inte långa så de kan jag gott göra.

Nu snart ska jag städa. De måste göras. Byta i sängen och sånt. de ska bli sköönt att lägga sej i en ny bäddad säng imorn, och så får jag sova i en hel timme mer imorn, Usch så gott!! Det behövs verkligen.

Vi hörs senare :) pusss på er

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards