Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Mikaela - 16 februari 2011 22:19

En härlig kväll med Glee och Smallville. Nu ska de snart bli sängen, är väldigt trött, och ont i huvedet, jag tror att det beror på att jag har ont i ryggen och axlar och så. Det ska bli gött att komma till sjukgymnastik. Verkligen!

Snart har denna veckan gått också, och sen är det bara en vecka och så är de sportlov, usch va gött! Ska sova hela lovet, känns som jag behöver de.

Inte så mycket mer att skriva om, vi hörs imorn, sov gott alla!

Av Mikaela - 16 februari 2011 16:25

Ska ju till Tandläkaren imorn, och Laga eller dra ut tand. Dom hade ringt Mamma förut för att försökra sej om att jag skulle komma, för dom hade så himla många personer, så dom var tvungna att veta säkert om jag skulle komma. Och de ska jag, och mamma frågade om dom skulle dra ut eller laga,och då hade dom sagt att det fick jag själv bestämma vilket av det vi skulle börja med. Men om jag ska dra ut så måste jag ta två värk tabbleter innan jag ska dit för att redan stoppa verken liksom. Men jag tror jag ska laga först, för jag har inte ont i en annan tand som dom ska dra ut så jag börjar med att laga först! Sen tar vi detta med att dra ut.. Ska vara där kl 15.00 imorn så fyra timmar innan de får jag inte äta. Och två timmar innan får jag inte dricka. Det är bara att bita ihop. Det är vell så man säjer? Hehe.

Nej nu ska de bli film, är trött och har lite ont i kroppen. Vi hörs senare puss på er!  

Av Mikaela - 16 februari 2011 16:14

Har precis nästan kommit hem och sitter och äter en Dröm Tårt Bit    Gott. Mötet gick bra! Är så himla glad över att jag går på Åsfjärden, Jag tror verkligen att detta med gymnasie kommer ordna sej! Jag är så himla glad   

Rektorn Dan sa att det är bra att jag åker tex till gymnasie skolorna som jag har sökt till, han sa att jag får åka till Lillerud för Åsfjärden liksom, bara Lillerud vet att jag kommer och att Åsfjärden vet att jag åker dit. Både jag och Regina har tänkt oss att vi ska åka dit en dag, Reginas syster går på Lillerud så vi kommer va med och så. Det kommer bli gör kul 

Men Dan (Rektorn) skulle höra med några "viktiga/speciellt" personer om allt detta och så skulle han ringa oss senare, så de blir vell imorn eller nåt sånt. Så himla GREAT!

Av Mikaela - 16 februari 2011 13:12

Kom hem för ett tag sen, Fick sluta efter jag gjort matte provet, ochs det gick bra, fast det var svårt. Det svåraste provet hittils. Men prov 9 är också svårt, enligt andra som har gjort det. Men som sagt man ska alltid göra de själv för att veta helt.

Jag blir hemma nu till halv tre sen bär de av till skolan igen, MÖTE. Ska blir gött att få svar, så jag slipper gå runt och tänka hela tiden, dom kan ge mej lite svar iaf!

Heja Åsfjärden!!   

Ska kolla om boken har kommit in, men jag tror inte den har gjort de än, och sen ska jag kolla på film. Vila lite grann.

Har fått brev ifrån sjukhuset att jag ska komma dit och hämta min aparat till hjärtat, den ska läsa av hur de är med mitt fina hjärta. Fredagen den 25 Februari kl 14.30 På Cassis födelsedag, hm ja vi måste ju dit, för jag har stått i kö nu ett tag för en sån apparat. Men man får vell se.

Nu som sagt blir de att kolla om boken kommit in. Puss så länge!

Av Mikaela - 16 februari 2011 09:05

Godmorgon Godmorgon! Onsdag idag och det betyder ju att jag börjar 10.00 Och jag fick sova i en hel timme mer. Det var riktigt gött! Men faktiskt så var jag inte trött idag heller?? Hm, Beror de på att jag sover riktigt bra eller att jag lägger mej på spikmattan? Det lär jag nog aldrig få reda på..


Sitter och käkar nu, och tänker på dagen som ska komma, Möte idag och så måste jag till bibloteket och låna boken, men jag tror att jag hämtar den imorn. För slutar kl 13.10 då ska jag hem, kolla om boken har kommit in än (om den personen som lånat den har lämnat in den) Och om den inte har de så får jag vänta, och så ska jag på möte kl 15.00 Och sen efter de, hem och så kolla om den har kommit in, om den har de så ska jag ner igen. Det blir för mycket gå, lat som jag faktiskt är    Så jag får vänta tills imorn, ja ska ju in till tandläkaren imorn och dra eller laga en tand så de kan vara gött med en bok efter de.

Nej nu ska jag ta mej en smörgås till, vi hörs senare!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards