Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Mikaela - 17 februari 2011 23:42

Nu ska de bli sängen, tanden gör lite ont också, dom fick borra uppe i tandköttet så de är lite ömt! Men jag hade bedövning som tur var! Så jag kände inte nåt alls då. Men nu känns de. Men jag får stå ut. Borsta försiktigt blir de nu. Haha

Kom också på att imorn får jag läsa lite grann i SPRÅKHISTORIA häftet de blir ju ett litet prov på de på Tisdag, Måste kunna de! Men det är svårt att förstå, de är de verkligen! Aja, vi hörs imorgon, gotnatt sov gott alla! ;)

Av Mikaela - 17 februari 2011 22:25

Sveriges värsta bilförare va blire?! Haha, hur fan har dom fått sina körkort?? Kan ju bara säja att jag kommer inte ha några problem alls med att ta körkort! Jisses. Man sitter ju nästan och grinar för tv:n för dom är så fruktansvärt dåliga, med såna folk ute i trafiken så får man verkligen akta sej   

Min kväll har varit bra, träffade Sofia förut en sväng och även Siri kom på fin besök med moster. Vilken härlig hund, Nog den underbaraste hunden jag någonsin har träffat. Och sötast också.

Har kollat på Smallville, fast jag ska snart se klart avsnittet. Det är väldigt bra måste jag säja!

Och imorn är de äntligen dags för VAMPIRE DIARIES gud va jag har längtat efter de, då gäller de att köpa chips och dip och sätta sej ner i sängen och titta på de, eller om jag åker till Sofia och ser de redan vid åtta, det beror helt och hållet på hur jag känner imorn, ska ju rida imorn också. Så brukar vara ganska trött och frösen efter de. Men vi får se. lite bättre är de ju att se de redan vid åtta, istället för att vänta ända till nio. Men får se hur jag mår i kroppen.. Körkort skulle sitta fint känner jag!!

Mamma ska ringa och boka kurs när som helst nu, jag har glömt bort de lite emellan dagarna, det har vart fullt upp att tänka på Veterinären och så, men till veckan får hon ringa! För Kursen måste bli av nu, och så syn test och sen skicka in papprena, och efter de så får jag apper tillbaka och så får jag övningsköra. Perfekt! längtar!! Längtar mer till Sommaren när jag förhoppningsvis är lite mer säker på körningen! Det är ju inte världens bästa väder och ja vägar till att börja övningsköra nu, men visst de är ju bra att man börjar nu för då är man van de ifrån början.. Men kursen först!

Nu ska jag snart se klart avnittet av Smallville men nu ska jag titta runt lite på några saker!

vi hörs nog sen :) Ha en fortsatt trevlig Torsdags kväll

Av Mikaela - 17 februari 2011 16:56

Nästan precis kommit hem, De gick gör bra hos tandläkaren, va gött med lustgas också! Fick slappna av och det behövdes! Nästa gång i mars va de så ska jag dra ut en tand, det är tre tänder som jag ska dra ut och så tror jag det var två som jag skulle laga eftersom jag lagade en idag.

Är lite bedövad i läppen på vänster sidan, men det värsta har gott bort.. Är bara lite kvar, Säjer bara tur att jag åt pannkakor i skolan idag, (innan fyra timmar innan.) för nu börjar jag bli hungrig, och mamma håller på med maten och jag fick inte äta på en timme, men den timmen har gått nu vid fem. Så nu blir de snart att käka köttbullar och mos!   "gött". Ett glas cola skulle inte sitta dumt heller, de får de nog bli,har en sån äcklig smak i munnen så usch. Bara ett glas cola, sen inge mer alls!

Boken har fortfarande inte kommit in, usch va jag stör mej på personer som inte lämnar inte böcker i den tid som dom ska göra de? Men de är ju böter på de också så.. Som sagt väntar tills måndagen, om den inte kommit in då så pratar jag med dom!!   

Är stolt över mej själv nu, för att jag har varit så duktig hos tanläkaren,och det är ju en anledning till att jag får gå i karlstad och de är ju för att jag är rädd för tandläkaren, men jag tror ärligt talat att det börjar släppa. Men jag ska göra klart alltting nu i mun och sen så kommer jag gå här i ***** igen :)

Nej nu ska jag hjälpa till med maten! Är hungrig som faan!

Vi hörs sen!

Av Mikaela - 17 februari 2011 12:12

Jag gick hem, för jag ahde så otroligt ont i huvudet. Och kroppen värker också... Vill inte bli sjuk!!! Nu när det är helg och så. Ja de är ju just my luck, som VANLIGT! Och jag vet, det är inte de bästa att sitta vid datorn med huvudvärk, men va ska jag göra? Ligga i sängen och kolla upp i taket? Jiho..

Är så irreterad att denna personen inte har lämnat in boken!! Jag väntar tills Måndag, för då ska jag ändå dit och lämna in filmerna, och då får jag prata med dom.

Vi hörs sen.

Av Mikaela - 17 februari 2011 10:06

Sitter i skolan, usch vill hem! Har ont i huvedet och kroppen..    Känns inge bra de här..

Av Mikaela - 17 februari 2011 08:18

Godmorgon, Torsdag idag usch va gött att de är helg imorn, Trött kan jag inte säja att jag är, men lite si så där seg är jag, fast de är ju oftast vad man är på möran så de går inte att komma ifrån.

Denna personen som har lånat boken hade inte lämnat in den idag, UÅÅh! Hoppas att hon/han lämnar in den idag! Annars så får jag prata med dom om dom kan beställa hem den ifrån nåt annat biblotek, som sagt de är ju ett SelmaBiblotek. Hoppas Hoppas!

Klädseln idag är obekväm, vill ha mjukisbyxor, men de fick bli jeans, Mjukis byxorna åker på när jag ska till tandläkaren.

Efter kl 11 får inte jag äta, det är de negativa med lustgas. Och efter kl 1 får jag inte dricka nåt.

Nej nu ska jag gå och ta en cigg. Vi hörs efter skolan :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards