Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Mikaela - 13 februari 2011 23:06

Käka och sen Sängen, vi hörs imorn!

Godnatt   

Av Mikaela - 13 februari 2011 20:38

Alla har ju sina åsikt om allt. Det är ju en bra sak vad jag tycker! Men ibland kan andras åsikter bli lite för mycket..

Kissies skriver om Unga mammor, och varför hon inte tycker om dom, för att hon tycker att dom ska leva mer innan? Det är ju helt och hållet upp till dom som får barn. Hon skriver om en tjej som heter Micha och är 15 år och har fått barn, men hon klarar sej bra, hon är en stark tjej. Jag själv skulle göra precis som Micha, jag skulle behålla barnet, men jag skulle vara väldigt osäker påom jag skulle kunna göra det lika bra som hon.

Jag har inget emot unga mammor. Få barn som ung det är ens eget beslut. Helt och hållet!   

Men en del är ju emot det. Men jag tycker att folk ska sköta sitt eget,istället för att sitta och vara dumma? Det gör ju inte saken bättre precis..

Jag tycker att alla unga mammor är väldigt starka! Jag har inget emot dom alls.   

Av Mikaela - 13 februari 2011 19:03

Hej på er    Sofia gick hem för en stund se. Snart ska de bli duschen och Solsidan, eller ja en timme till sen Solsidan. Dagen har avrit bra faktiskt! Var ute en sväng med Sofia förut, men det var lite för kallt för att vara ute, så vi gick en promenad och sen gick vi in igen och kollade One tree hill, och det var bra!

Imorn är det Alla    dag, ska nog vara med min älskade Sofia.


Jag skrev en text om dej förut, (du vet vem du är)  tänkte lägga ut den här, men jag ångrade mej, för det kommer bli folk som missförstår och de kommer bli en massa tjafs. Så jag lägger inte ut den, men jag skulle igentligen vilja att denna personen läste den texten, för jag tror att han skulle förstå då. Hur mycket han betyder för mej.


Av Mikaela - 13 februari 2011 11:41

Jag har bestämt mej angående håret.. Jag tror de iaf. Min utväxt ska komma ut. Och sen när det blir för jävligt vi säjer om tre månader? Då kommer jag lägga i slingor. Jag är lite si så där osäker, men jag tror jag ska göra det. Jag är trött på att förstöra mitt hår..

Jag klippte mej senast i December och då färgade jag håret sista gången också. Och ingen mer färgning, och jag ska inte klippamej på ett tag, det får vänta. För jag ska se precis hur mycket mitt hår har växt, liksom det är så himla förstört! Jag använder ju också gör bra schampo. -Tresseme, det finns i både schampo och balsam och till o med spray, men spray använder jag inte så ofta, kanske 1 gång i månaden ooch ibland inte alls så. Så nu taggar jag inför en vår som jag antadligen kommer se ut som faan i håret, men det bryr jag mej inte om, jag gör detta för min egen skull.

Liksom medans jag har suttit och färgat håret och sminkat mej och drage ut så har ni andra suttit med babrie? Och nu menar jag dom som är lika gamla som mej. Så nu är det dags att jag tar skiten för det jag ställde till det med för 5-6 år sen.


En sak också, jag ska lägga mej på spikmatta 5 - 10 min varje dag från och med idag, för jag ska göra vad som helst för min rygg, jag vill inte ha så här ont hela tiden. Det är jätte jobbigt. Så de ska jag börja med från o med idag. Och så ska jag även ta mej promenader om dagrna så fort det blir varmare, så just nu så får det duga med till o från skolan. Jag har ju sagt att jag ska ta med mej Siri ut, Sofia och jag gick ju och badade med henne i somras, så de kommer nog bli en bra vår trots allt   


Vi hörs senare :)

Av Mikaela - 13 februari 2011 11:34

Godmorgon!    Fick sova i enhel timme mer idag till elva. Då vaknade jag själv, och det var riktigt gott att sova. ( Jag kan tänka mej att Sofia fortfarande sover hon   )

Har det kommit mer snö inatt? Tänkte på de när jag tog morgon ciggen förut, de måste ha kommit mer?! Jag vill inte ha mer snö..

Söndag idag, och det innebär One tree hill, Solsidan och Wallander. Jag funderar när Gossip girl börjar jag? Det står inge på kanal 5 iaf, men de börjar vell längre fram då.

Jag var nyss inne och läste på lite bloggar, och så och fattade på gossips att Kissie ljuger om att hennes bror var med om en bil olycka inatt?

Jag vet inte alls, som sagt jag har inte följt Kissies blogg så länge, Men jag tycker ju iaf att man inte ska ljuga om saker, på bloggen eller ljuga överhuvudtaget!!

Tycker bara att det är fruktansvärt OMOGET & DUMT!


Av Mikaela - 13 februari 2011 00:00

Nu ska de snart bli sänge, håller på att somna här, imorn ska jag sova länge, end of story!!! Var ju på Sofias match förut idag, dom vann med 4-2, först så gjorde de andra laget två mål ganska snabbt, men sen drog Grums igång! Riktigt bra     Sofia följde med hit och kollade på film och käkade chips och dip, hon drgo vell hem när kl var elva. Och då blev de duschen för mej, en riktigt rolig kväll med Sofia ärthjärna blev de   

Har precis vart inne och läst lite på Kissies blogg och även Gossips. Ja, jag själv har precis nu börjat läsa Kissies blogg. Har inte precis vart så inne på att läsa bloggar, jag har följt två bloggar,men just nu följer jag bara en, förutom kissies och gossips då, Dom läser jag faktiskt nu också! Och även en tjej som heter Mikaela också, hon har en väldigt bra blogg, En stark tjej!!   


En del får ju frågorna : Varför bloggar du?

Jag bloggar för min egen skull. För jag vill skriva av mej och för att det är som en hobby för mej, Jag tycker om att blogga!! Jag uppdaterar så ofta jag kan, ibland kan det bli lite svårt liksom jag inte bär datorn med mej överallt, och bilder kan också vara ett problem liksom jag glömmer det ganska ofta att ta kort. Men jag ska bli bättre på den delen, LOVAR LOVAR!!!

Jag tycker att dom som vill ska kunna ha en blogg, man behöver inte bli stor bloggare, man kan blogga om precis vad man vill. Jag bloggar om min vardag, saker som händer i den, och även om mina tankar och så! Det är ju min blogg eller hur? Jag bloggar ju om vad jag vill   


God natt på er, sov gott. Jag ska iaf sova som en ängel. Behöver min skönhets sömn, See ya tomorrow!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards