Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Mikaela - 14 februari 2011 23:00

 Det behövdes verkligen ett litet "hemma spa" förut, slappna av och så det behövdes! Nu snart ska jag lägga mej på spikmattan, har suttit framför tv i två timmar ungefär, har kollat på Det okända och Medium, som jag alltid gör på Måndagar. Och det är lika bra, men denna gången på Det okända så handlade det om Heliga Birgitta tror jag hon heter? Det var lite kul, det var om hennes barndoms hus. Och så, och Mediumaren såg även henne sen när han hade fått bort alla andra andar. Och han visste inte ens vem hon var, för han var holländare så han visste inte alls vem hon var, Men det fattade dom andra ju. Tycker faktiskt det programmet är riktigt bra. Och det finns ju massor med personer som inte ens tror på de där och så vill kanske oftast Tjejen i till exempel förhållandet ta kontakt med det okända, och så stämmer det att det är nåt andligt där. Tycker det är riktigt intressant.   

Nu snart får det bli sängen, jag är inte så trött konstigt nog, men jag kan inte sitta uppe för länge för de, för till möran då är jag trött..


Min Alla    dag spenderade jag med min familj, Jag håller igentligen med Kissie när det gäller Alla   dag att det har blivit lite för mycket. Men jag tycker ändå att det är en fin dag på så vis. Men ja, För mej så är det som en vanlig dag.

Men jag har förstått de som att väldigt många har haft det bra idag, som bloggaren Micha. Hon och hennes kille skulla förlova sej idag och så skulle dom äta middag! Så mysigt, sånt är fint! Det tycker jag verkligen. Hennes kille Kevin gästbloggade så sen dess har hon inte bloggar, det ska bli roligt att höra om hur det var och så. Eller ja, ni förstår vad jag menar. Men jag läser nog det inlägget imorn, för hon brukar blogga ganska sent ibland. Men ett grattis till er iaf!   


Nej nu ska jag ta kvälls ciggen och hoppa i säng sen, vi hörs imorgon! Sov gott :)

Av Mikaela - 14 februari 2011 18:47

Nu ska jag ha min egna lilla spa kväll, lägga mej i ett varmt och skönt bad och ha det otroligt gött och så vidare, Det är vad min kropp behöver!

Jag har också kollar på Selma spa i sunne, det är inte så dyrt igentligen bara för en dag, tror det vad 750 under veckorna för en hel dag och 850 på lördagar för en hel dag. Och tror det var 450 under veckorna för en halv dag och 550 för en halv dag på lördagar. Och det ingåt bubbel pool massage och allt möjligt!

Tror jag ska dra med mej Sofia på de, våra kroppar behöver ordenligt med massage!!! Men nu blir de min egna spa kväll. Ha de gött  

Av Mikaela - 14 februari 2011 18:26

Jag var nyss inne på lite olika bloggar, jag tror att denna tjejen bodde i filipstad eller nåt sånt. Men iaf, deras komun hade agerat en fest för att emellan 12-18 och den var idag, vet inte tiden riktigt, men det var bål dans och sånt som en del gör på alla hjärtans dag. OCh hon var verkligen taggad inför den här festen, dom har tydligen denna festen varje år. Och det är tydligen kul också.

Och då tänker man, Varför gör inte våran kommun sånt för?

Det är faktiskt lite tråkigt, jag tror att varje samhälle behöver nåt sånt, Nåt som är kul. Men icke här inte, jag tror nog jag ska lämna in ett papper som de ska stå stort på "KLAGOMÅL" . För jag tycker att det ska finnas sånt som man kan gå på, speciellt för dom som är ensamma idag.


Jag har fått choklad ask av mamma och gelehjärtan av Gagga, underbart! Och nu sitter jag bekvämt i sängen och bloggar och samtidigt klappar Busan, vad mer kan man begära? Det behövs ju inge mer!   

Av Mikaela - 14 februari 2011 15:41

Hej! Har precis kommit hem och sitter och käkar Pannkakor, jag var med och lämnade Alva, var upp till moster förut och drog ut viktiga papper.

Kallt är det ute också! Usch va jag har frusit idag, Jag ska protostera emot att behöva gå till skolan när det är så här kallt. Jag frös faan händerna av mej imorse fast jag hade vantar, benen kände jag inte ens för dom var bort frusna, och inte för att tala på ansiktet!! Fötterna var det enda jag inte frös om, tack vare min uggs. Så uggsen kommer jag använda ett bra tag till!!! Fast jag ska köpa nya skor nu i Februari, men jag kommer ända ha Uggsen! Ifall det är så här kallt.

Jag hoppas att ni inte fryser lika mycket som mej.

Idag som sagt så är det ju Alla   dag. Micha hon och hennes kille ska förlova sig idag, så mysigt på alla hjärtans dag!!   


Jag själv ska nog va med Sofia, senare. Ska till bibloteket och lämna tillbaka filmer och spel som jag lånade förra veckan. Kanske lånar några nya filmer jag får se. Min ur gulliga moster kör mej till bibloteket, för det är så kaaaallllttt!! Cassi ska också till drillen :)

Onsdag då får jag äntligen låna boken. Jag ska titta nu om den har kommit in, men det ä tveksamt, men jag hoppas på de iaf! Annars får Mamma följa med mej till bibloteket på Onsdag efter mötet på skolan :)

Ja vi hörs senare, ska försöka äta lite mer nu och sen ska jag kolla vidare :)

Av Mikaela - 14 februari 2011 07:54

Godmorgon! Är ganska så pigg man får inte klaga på de ;) Blev att lägga sej på spikmattan igår, det var riktigt skönt, det känns också väldigt mycket för jag har sovit bra inatt! Men nu är jag klar för att tralla iväg till skolan om en halv timme. Jag hoppas ni kommer få en bra alla hjärtans dag, jag själv har köpt en choklad ask till Sofia som hon ska få av mej idag    Och så tror jag att hon ska med till bibloteket, och på onsdag får jag äntligen låna boken!!! Det har vart hemskt att inte ha nåt att läsa, och jag har ju inte läst nåt annat för de vill jag inte ju x) Så de kan bli, Onsdag är det också möte med rektorn, nu hoppas jag bara att det blir av denna gången, förra gången/veckan så hade vi studiedag, så de gick inte så great    Men denna veckan ska de bli av!

Och så ska jag dra ut eller laga första tanden denna veckan, torsdag blev det. Jag är inte nervös alls. Jag vet inte om dom ska dra ut eller om dom ska laga.. Men jag har lustgas så i be fine!!

Och Fredag äntligen så börjar Vampire Diaries. Jag tror det blir att kolla på de hos Sofia, om jag inte är för sleten efter ridningen! Haha, min kropp är verkligen inte van de där än. Men det kommer ju av sig själv.

Nej nu ska jag försöka få i mej nåt att äta, jag kan inte bara äta yourghurt, klarar mej inte bara på de, Vi hörs sen, puss på er!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards