Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Mikaela - 24 februari 2011 22:19

Dagen har varit Great, men de blev inte att träffa Sofia,  Ska göra de imorn ist efter vi har haft kalas för Cassi som fyller elva år imorn    Super duper skönt med lov de ska bli. Sova sova sova, nech, inte hela lovet ;D Men möran, grrrr!!   

Fick besök av Kristin förut, så de blev att vara med henne en stund, gick ut en stund och lite sånt :)


Jag själv tycker att jag har varit väldigt duktig nu idag, jag har tvättat så de har inte vart klokt!! Och sen är ju våran tvättmaskin lite små dryg, tar en och en halv timme innan den är klar. Dom nere i källaren tar bara 45 min. Men ganska nice att ha egen tvättmaskin   

Visst att tvätta betyder inte att man är duktig så, utan de hör till att man gör de. Så de är bara att ha ett leende på läpparna och tvätta!   


Jag älskar mina uggs, dom värmer verkligen! De blir inga andra skor än på ett bra tag! :)


PUSS

Av Mikaela - 24 februari 2011 15:40

Maten är lagad och bort diskad. Blev makaroner och falukorv, jag gjorde maten så då fick de bli de :)  jag tvättar. Tvätt tvätt usch usch :P

Det kanske blir att träffa Sofia senare, beror på hon är barnvakt åt sin kusin så de kanske blir lite sent, hm svårt sånt här.. Men men vi är ju inte tre de finns tid att träffas!

Har läst lite i boken idag, bra! Enormt bra!! Fast vågar inte läsa för mycket,ifall jag fåt väldigt ont i huvudet av det,!

Av Mikaela - 24 februari 2011 08:25

Lusiför väckte mejför ett tag sen, han var på min hylla och välte ner saker,det var bara att gå upp och damsuga! Och så rpkade jag skära mej på glaset också! Oflyt.

En sak bara, - Mer snö?!

Vill ha vår ju, de är snart mars nu då ska snön försvinna!

Gött med Torsdag, snart lov! Sova i en hel vecka, I lööööve!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards