Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Mikaela - 12 februari 2011 09:53

Godmorgon, jag trodde jag skulle få sova längre, men det skulle  jag vell inte ha trott? Med en katt som är mer vild än tam?? Först är han uppe på hyllan, som kan braka. Sen sitter han i fönstret, helt ok. Men han ska förbi persigänerna (stavningen?) Och då gav jag upp, ingen ide att försöka sova mer.

Så nu är det bara jag och katterna uppe. Dom andra sover så känner mig rätt lonley. Haha. Men en sak gör mej glad, solen skiner!! Idag tycker jag att en del av snön kan smälta. Helst allt men de går ju inte.. Men en del av det, eller va tycker ni?

Jag tycker iaf att snön ska bli borta nu, vinterna är över!! Välkomnar våren som inte lär komma än på ett bra tag!

Idag ska jag nog med Sofia och kolla på hennes match, sen ska vi nog också se en film som jag fixat. Den är bra! Men just nu ska jag snaaaart äta nåt, jag tror verkligen att min mage håller med mej där.

Det är bara två veckor kvar tills sportlov, va ska man göra då? Typ alla ska ju åka på skid resa, men inte ja icke! Det är inte min stil, men nåt annat kanske?

Jag drar med mej Sofia och gör nåt, det brukar alltid bli bra!

Solen gör så jag får en sommar känsla, så härligt!! Hoppas bara att den kan stå upp nu på himlen i ett par dagar med +grader så snön smälter.

Mycket klago mål på snön, jo men jag äringen vintermänniska. Det är ju mycket bättre när det är varm, och man slipper vinterjacka?! Vem kan inte hålla med mej?

Bara gå i munktröja eller linne?? LÄNGTAR!!


Vi hörs sen :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards