Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Mikaela - 18 februari 2011 23:26

Har gjort ny design, tyckte att de blev fint & bra faktiskt, Väldigt nöjd!

VD

Av Mikaela - 18 februari 2011 21:54

Det var ju gör bra!!   Nu måste man vänta en hel vecka till, hur ska jag stå ut??

Men jag tycker så himla synd om Damon. Jag har lagt upp just den scenen med dom två här i bloggen! Va tyckte ni om kvällens avsnitt?   


Av Mikaela - 18 februari 2011 20:44

Det är verkligen drygt till klockan blir 21.00 Men när klockan väl blir de blir de perfekt!!

Av Mikaela - 18 februari 2011 18:41

Det är en timme och tjugo minuter kvar!! Snart börjar de, och jag fattade de som att dom lägger ut avsnittet på play redan vid åtta också, och man kan ju inte se före tvn, för de är ju pauser där också fast kortare då.  Längtar!!

Sitter helt ensam här hemma, mamma och sotarn är och handlar och Cassi är på Disco, Jag tvättar lite emellan åt också, har nyss hängt tvätt och lakt i ny.

Men jag får stoppa den för snart ska jag lägga mej i ett varmt bad, tänkte vänta tills Mamma och sotarn kom hem först så jag kunde äta nåt gott innan "Skratt" . Det blir Chips och dip till Vampire Diaries, så här kommer mina fredagar fram över se ut!

Höll just på att glömma, ridningen gick bra, måste verkligen arbete med min kondition! Haha den är inte på topp, men de blir ju så när jag inte har ridit på flera år nu. Men nu är jag ju igång! Och Campari (hästen jag rider) han är så fruktansvärt stark, jag minns inte honom så stark, men konstig det var för 6 år sen, det var första gången jag red hos Anki, och dom andra gångerna när jag red hos henne så red jag ut, och då red jag inte Campari för han är lite rädd för att rida ut om jag säjer så, haha han blir rädd för allt så han är ingen bra häst att rida ut med..

Men jag får arbete med kontakten med honom, de kommer nog bli bra allt till slut, det kräver bara lite jobb. Och det är jag villig att lägga ut på de också.

Kontakten med hästen är ju ganska viktig, så man går ihop liksom.. Men ja, jag är ganska svag också måste jag säja, men de är ju de jag måste jobba på. Och min kondition, ut och springa blir! Och ridningen är ju en bra sak också.. Tror nog igentligen att man får den bästa konditionen på att rida? Hm, de är nog också olika ifrån person till person. Men jag har alltid haft bra kondition när jag ridit, men vi kan ju räkna bort denna gången då     Men de är gött, jag har inte ont i benen eller nåt denna gången, musklerna mjuknar och dom arbetar, goodie!!

Vi hörs senare :))

Av Mikaela - 18 februari 2011 17:38

Nyss kommit hem, usch är gör trött, och fryser :S Men de är sånt man får ta, längtar tills de blir varmare!! Sotarn - Men de är kanske inte så kallt om två veckor?

De tror ja, för dom har ju som sagt de.. Men visst de vet man inte, de kan ändras sanbbt.! Hoppas på de.

Haha disco är de tydligen några 9:or som har, nej tack ! Är lite för gammal för sånt nu, de var för många år sen som jag gick på disco. Står över de!

Av Mikaela - 18 februari 2011 11:07

Damsugit rummet och ny tvättad matta ligger på! Gott att ha de i ordning nu till helgen, Mamma får ta och komma nu snart, finns ingen tobak och jag är röksugen! Fy fan för att jag började röka. de skulle jag ha tänkt på för sex år sen, men de gjorde jag inte.. Och nu ska jag fani mej sluta! Om man bara vill så går de,men vill jag? JA, de vill ja. Fast de är bara så svårt. När nu får man sluta och snacka och göra nåt åt saken istället!

Av Mikaela - 18 februari 2011 09:49

Fredag, äntligen! Blev hemma idag, hade lite ont i kroppen och så, mpr fortfarande inte bra. Óch det blev inte bättre när jag såg detta vädret???! Visst det små snöar men de snöar ändå.

Siri kommer snart hit till mej, jag ska passa henne medans Gagga och Mamma går till affären, Lilla Siri mus!   

Ska ju till stallet idag, då får det inte snöa och hålla på.. Usch blir så trött på detta väder kan inte bara solen skina?? Längtar till våren! Och längtar änny mer till sommaren, men hörde på radion, att vi kommer nog få vänta igenom mars också innan våren kommer, en månad till alltså med snö? Nej hoppas på att det försvinner nu snabbt!

Idag är det ju också Vampire Diaries    Längtar till i kväll.

Vi hörs sen, ska käka nått innan Siri kommer :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards