Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Mikaela - 20 februari 2011 23:11

Väldigt många som tittar på Big brother? Jag har kollat på de förr men inte nu, tycker inte de är så himla bra. Att sitta och kolla på folk som gör bort sej? Jag blir ju generad själv ju :S Haha!

Tittar helldre på Wallander, mycket bättre!

Vad tycker ni om Big brother?


Ja, jag har börjar fundera på att säja hej till sängen ja? Ny vecka imorn, nya tag!

Vi hörs nog till möran, godnatt!

Av Mikaela - 20 februari 2011 20:32

Har nyss kollat på Solsidan, så otroligt bra! Han Ove är en jobbig typ xD Nu är de snart dags för Wallander, har sett den filmen som är ikväll men jag ska se de ändå, har inge bättre för mej.

Imorn är de måndag och det betyder skola och det betyder upp tidigt, Auh vill inte! Vill sova :D Men en vecka och sen får jag sova! Ska sova länge hela lovet!

Seeee yaa later!

Av Mikaela - 20 februari 2011 12:18


Bilderna är ifrån kusten 2010, men jag längtar till sommaren!! Vill ha sommar nu, värme tack!

Håller ni med??

     

Av Mikaela - 20 februari 2011 10:02

Godmorgon Godmorgon! Det var inte länge sen jag vaknade, gött va de att sova. Men nu är de snart ny vecka, och de betyder SKOLA, usch va tråkigt, Sofia åker ju till stockholm på torsdag till hennes systrar, och hon blir kanske borta hela lovet, tycker synd om henne som ska åka buss i fyra timmar. Usch va hemskt de var,

- Sofia va är kl?

- Det har bara gått en timme.

Herregud, det gick så sakta! En timme kändes som två timmar!

Men jag får vara social med henne på telefon.Hihih   


Moster sa de förut att det hade varit nästan -22 ute idag på möran när hon hade gått ut med Siri, och då är de kallt?!

Jag vill inte ha så kallt när ja ska gå till skolan, jag kommer förfrysa mej!

Tjocka kläder blir!

Vi hörs senare, ska gå och käka nåt :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards