Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Mikaela - 15 februari 2011 20:05

Nu har vi en tid hos Veterinären till Tisdagen, om en vecka. Usch det är inge trevligt, men vi vet ju att vi måste kastrera honom. Han går runt och skriker och han låter så söt, vi har aldrig hört honom mjaua förut, eller jo de har vi, lite grann men det har aldrig vart ett mjau, de tär nästan som att han inte kan.. Det är inte riktigt ett Mjau än heller men.. Han kanske är sen i utvecklingen? De går vell de som de kan va med små barn också. Men de ska bli skönt att få reda på också hur gammal han är, jag chansar på 5-7 månader. Och det är ju så himla jobbigt, för Busan är KÅT ( Det heter ju de) och han är antadligen könsmogen först nu, Oupsie! Mamma vill inte ha kattungar, men idag så ringde hon till Veterinären, vi måste bara hålla ut en vecka till! Men jag tycker så synd om honom..   

Usch, jag har prov till veckan, i "Språkhistoria" och det ärju inge intressant alls, och de gör ju så jag inte tar in nåt. Jag har jobbat med det i ett tag nu men de sitter ändå inte. Jag kan inte fatta att Svenskan har sett ut så som den har gjort,  Auk = Och, Litu= lät, Raist= ristade (där hör man ju lite liknad)

Det är mer, Det är inte ett enda ord som vi använder idag på den tiden, och detta var Runsvenska och det var 800-1225. Och det ska jag lära mej? Mja inte ord och så. Men fakta om det! Om detändå kunde vara HISTORIA! För det är jag åtminstone intresserad av.

Nu ska jag se på film har jag tänkt mej, men planer kan ändras. Vi hörs senare   

!?

Av Mikaela - 15 februari 2011 16:41

Det verkar tydligen inte spela nån roll att jag är hungrig???! Blir så trött.

Av Mikaela - 15 februari 2011 13:49

Nästan precis kommit hem usch vilket väder!!! Det snöar nu också och kallt är de. Det kommer aldrig sluta?

Vi måste komma iväg till Veterinären med Lusiför alltså, för han går runt och skriker och så har han skvätt i mitt rum för där luktar de katt kiss. Och dom kissar inte så utan dom kissar i kattlådan. Usch blir STOOR städning idag! Matter ska tvättas det ska bytas i sängen och de ska dammas!!

Vi skulle igentligen till Veterinären idag med honom, men vi kunde inte för Mamma var tvungen med mormor in till sjukhuset och kolla synen, den kärringen kan gå en på nerverna!!!!!!!!!!!!!!

Av Mikaela - 15 februari 2011 08:04

Morning! Jag har sovit 7 underbara timmar inatt, och det behövdes, men jag är hellerinte trött? Det var jag inte går heller. Hmm, Just great!!   

Det är -11 ute och jag ska gå till skolan?? Det blir två par vantar iaf... De är ju väldigt säkert, och så hoppas jag att det inte blåser lite mycket,! Helt enkelt så hatar jag detta kalla skit vädret! Ge mej vår.


Idag så ska de bli städa och göra matte! Usch tråkigt vill verkligen inte, men ja måste. Städa behövs de verkligen!! Och matten måste jag helst göra tills imorn så jag kan göra provet då. Det är ju så gött jag hara bara två prov kvar sen och så är jag klar med matte och har G i de. Usch så gött! Därför måste jag kämpa kämpa kämpa!! Om man vet vart man vill, så är det bara att kämpa för att komma dit, det är en sak jag har lärt mej igenom åren.

Vi höres senare, slutar vid halv två, längtar dit!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards