Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Mikaela - 21 februari 2011 19:04

Auh snart ska de bli ett bad! Fryser så jag nästan hoppar ur sängen här, "hihi".

Var på bibloteket och lämnade in filmerna och så pratade jag med en som jobbar där om boken, (gör trevlig var hon, eller ja det är alla på bibloteket!  ) Och hon skickade efter den ifrån säffle så jag lånar därifrån, (eller ja alla biblotek i värmland är ju selma biblotek så alla lånar ifrån alla, bra faktiskt!) Boken kommer imorn eller på torsdag, för de är dom dagar som dom har och skickar böcker emellan eller hur man ska säja. Hon såg ju också att boken här i ***** var försenad och de blir räkning för den personen..

Men de ska bli riktigt riktigt kul att få läsa fjärde boken, äntligen! Efter så lång tid. Nästan så jag inte kommer ihåg vad som hände i tredje, hm de kommer nog tillbaka när jag börjar läsa denna boken som jag ska göra nu denna veckan!!!! Finally!!!!   

Cassi lånade några filmer och en bok, "Hotell gyllende knorren" nåt med sommar var det.

Cassi bara:

-Men det är ju julkalendern fast i bok. "Cassi"

- Jasså? ja men de är ju när de är sommar. "jag"

- Ja men den ska jag läsa "Cassi"

Haha så go, hoppas den är bra då, ska fråga henne om de när hon börjat läst den.

Vi hör senare! Nu blir de bad, och sen efter de så blir de nog ett avsnitt till av smallville!!

The life of Mikaela =)

Av Mikaela - 21 februari 2011 14:01

Nyss kommit hem, har suttit i skola hela dagen med huvudvärk??!  Men så fort jag gick ut och fick ordentligt med luft nu när jag gick hem så släppte de, konstigt nog, jag vet inte vad de är. Men jag tror att det har med ryggen och sån att göra, och nu lägger jag mej ju på spikmattan varje kväll. Men de är hjälper inte emot huvudvärken! Men nu är den borta och jag väntar på mamma som är på ica och hon ska även köpa choklad till mej    "MM"

Idag ska jag till bibloteket ochlämna in filmerna jag lånade förra veckan, och så ska jag även prata med dom om boken som jag har reserverat fast den är snart en vecka försenad! Hoppas på att dom kan låna den ifrån ett annat biblotek, de kan dom men frågan är, gör dom de?

Hoppas på de!

En skit bra serie, och det ärtvå böcker kvar som jag ska läsa :) Och dom är försenade?! Trött på folk som inte kan passa tider och datum? Patetiskt.


Iaf, en dag på denna veckan är gjord, och det är fyra kvar. Tog med mej matteboken hem idag, ska göra klart kapitel 8 och så blir de prov på de på onsdag.

Fick också göra lite frågor till Språkhistorian idag, och så tydlugen så ska de vara några av dom frågorna och minde med frågor på provet, det var bara ett och ett halvt papper så jag tror jag kommer klara provet! Men fram tills torsdagen så blir de att plugga på de!! Jag ska klara de provet,

Utveckling samtal på onsdag,

Och så var de inte så mycket mer när de gäller skolan då denna veckan. Usch va gött att det är lov nästa vecka!! Längtar till fredagen så himla much!! Vampire diaries i love it!   


Vi hörs senare, jag ska kolla runt nu och vänta på min söta gulliga Mamma!! :)


Av Mikaela - 21 februari 2011 08:08

Godmorgon :) sitter nu och käkar frukost riktigt gött, de ska bli yourghurt också :P Vi h;rs sen !

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards