Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Mikaela - 9 februari 2011 21:58

Uscha jag är trött.. Ska snart bli sängen tror jag, känns lite dumt att gå och lägga sig så här tidigt, men de är ju så när man är trött. Tidigt och tidigt. Hehe. Det är ju en sak som alla får ha sin åsikt om.

Förut så skulle jag se Glee, men dom hade gjort nåt fel som jag förstod de, så jag kunde inte alls se de, jag överlever! :)

Det är snart så att jag kan låna fjärde boken, jag har faktiskt inte tänkt på de så mycket nu iaf idag. Tisdag tidigast! Bara att vänta..

Jag hoppas att gymnasie kommer gå vägen, annars vet jag inte vad det blir. Fyra år på samhäll på åsfjärden eller inget? Det får nog bli fyra år på åsfjärden då. Det är ju alltid nåt, och jag vill ju gå där eller ja det är mitt andra val. Men det jag absolut vill är bara att hoppas att de blir också!! Annars så blir jag gaaaleeen!


Måste verkligen påminna Mamma om att hon ska ringa och boka kurs för övningsköringen till mej och Gagga.. Men det kanske blir senare i månaden, för jag måste ju göra syn test och sånt innan jag ska skicka in papprena. Det är så mycket papper. Jag har en hel del att skriva framför mej..


Vi hörs imorn. God natt på er alla!

Av Mikaela - 9 februari 2011 15:58

Har precis kommit hem ifrån doktorn, och ja de stämmer jag har problem med ryggen, nåt som mamma också har. Kommer inte ihåg vad de heter. Men jag ska på röntgen och även på sjukgymnastik. Känns skönt att veta att det är så det är nu iaf, så jag slipper tänka på det hela tiden..

Imorse när jag vaknade så var jag skitpigg det var skönt att sova en hel timme mer, 9 ½ timme fick jag sova inatt. Och det känns bra i kroppen måste jag säja!!

Imorn har vi studiedag! Usch vad skönt att sova!! Gud så gött. Regina kommer hit imorn också, :))


Vi hörs! :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards