Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 25 februari 2011

VD

Av Mikaela - 25 februari 2011 22:09

Vad tyckte ni om kvällens avsnitt?

Jag tyckte det var så himla bra! Like always!

    



Av Mikaela - 25 februari 2011 19:34

Hej på er :) Kalaset för Cassi var bra, blev lite problem men aa de blev bra till slut!    Nu är Cassi iväg på disco. Hoppas hon får en rolig kväll där, de tror jag säkert!

Sofia kom ju också på kalaset, senare så åkte vi en sväng till hennes moster, träffade Sofias kusin, gud va stor den lilla tösen har blivit, tiden går så fort! Nästan så man vill att den ska stanna ibland.   

Sen blev de att gå ut en sväng med Sofia, haha! Hon hade lite ont i magen, så hon sjöng? Om ni fattar vitsen?    hihih! Sjuk humor. Anyway, Sofia har nyss gått härifrån förhon ska hem och titta på Vampire diaries, som börjar om tjugo min, jag själv får se de om en timme och tjugo min, Verkligen lite tråkigt, men får stå ut! Ska tömma kattlådorna och hälla ny sand där och duscha och käka dip innan så tiden går nog väldigt fort!

Mamma hämtade ut medicinen, eller ja emot öronskabb. Så nu har Busan och Lusiför iaf de, men de stod också att en del katter behöver mer dosering än en, men dom ska ha en till o börja med. Annars så får vi höra med våran veterinär.


Jag hoppas ni har en mysig kväll.

Vi hörs senare!

Av Mikaela - 25 februari 2011 12:25

- Majonäs är nya grädden, Yeeees!

Av Mikaela - 25 februari 2011 08:41

Godmorgon, Har nästan precis kommit upp och jag hann inte träffa Cassi innan hon gick imorse, har inte ens sagt grattis till henne än, ehm, Men iaf, Grattis bloggen! Idag har jag ju bloggat i två år, jag kommer ihåg när ja startade den, fast på blogg.se, när man tänker tillbaka så tänker jag bara, herregud..

Vet inte varför men..

Idag är det VAMPIRE DIARIES!!!!   Vad jag har längtat, jag har längtat så himla mycket, men idag äntligen är de. Det kanske blir att se de hos Sofia? Om jag är kvar där då. Jag vet inte riktigt, men först så ska vi ha kalas för Cassi vid två tror jag det blir, och sen blir de att gå till Sofia   

Jag tror faktiskt att jag ska lägga mej i sängen och kolla film, är trött och har lite små ont i magen..? Så de får nog bli det. Och sen efter de så måste jag göra mej i ordning lite, har gått och slappat halva denna veckan. Och de funkar inte nu, Dags att vakna upp ordenligt.   

Pusss

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards