Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mikaela - 4 februari 2011 21:32

Hej gott folk! Sitter här nu och är halv trött kan man vell säja? Ögonen är si så där trötta. Faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara!

Har suttit typ sen sju och spelat sims, djur liv! Lite svårt att förstå sej på men annars så funkar de som vanligt så. Men lite svårt är de att!

Red ju förut och de ör ju som alltid lika undeerbart, okej de lät dumt, men aa ni fattar. Det är mycket i kroppen som man måste arbete upp igen, det får mej att ångra detta stora uppehållet av ridningen! Men det ska jobbas upp igen!!


Imorn blir de ju kalas för lilla mej, och det ska bli kul faktiskt. Sotarn har köpt ett paket åt mej haha. Fast de får jag på söndag, när jag fyller år :)

Nu snart ska jag ge katterna lite mat, rensa kattlådan (alltid lika trevligt) Och sen ta mej ett kallt glas vatten, låter gött

Vi hörs imorn, god natt på er och ha en mysig kväll!


VD

Av Mikaela - 4 februari 2011 12:54

Handling:

 

Elena Gilbert är en helt vanlig tjej i en liten småstad och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar har dött. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar intresse för. Men Elena vet inte att Stefan är vampyr och har vart det i närmare 150 år. Stefan har också en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer, häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar.

 

Roll lista:

 

Länk till ett Vampire diaries test:

http://www.quizme.se/resultat/3464902



Av Mikaela - 4 februari 2011 12:28

Min urgulliga moster hämtade mej idag, fast denna gången var de titti som kom och hämtade mej! Och det var väldigt snällt, annars skulle jag inte ha tagit mej hem, det är bara is is is överallt. Och snön ligger liksom över så man ser den inte. Alltså snön som kom inatt. Usch för snö!!!

Och gulliga Sofia har ramlat hon, så hon är hemma. Stackars tjej! <3


Idag blir rida också, sen ska jag installera spel och fixa och trixa! Sofia ska på kalas hos sin moster idag så hon kommer på mitt kalas imorn :) Idag ska jag ta de lugnt, när jag kommer hem ifrån ridningen så ska jag ta en bad och sen bara ta de mycket mycket lugnt! Precis som jag vill ha de :) Det kommer nog alltid vara så på fredagarna, för jag orkar inget! Och jag måste tänka på mig själv.

Det är gott att ännu en vecka är gjord.

Är det nån som vet hur länge det är kvar till sommarlov? hihi! Tänker på de ja :)

vi hörs sen!

Av Mikaela - 4 februari 2011 08:10

Storm eller?!?  Det blåser ute som f**n! Jag kommer ju blåsa bort. Och snö har de kommit också, inte så mycket men en del, vill inte ha mer snö nu! De räcker som de är nu tack!

Fredag, de är iaf otroligt gott. Rida och Sova!!! Va är goare?!

Mamma sitter och är ful i huvedet, nån som är morgon pigg iaf. Haha, puss på dej Mamma!! ;)


Nu ska jag snart gå!

Vi hörs senare, om jag nu överlever stormen!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards