Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Mikaela - 27 februari 2011 22:50

Hej på er :) dålig uppdatering idag!! Men det kan ju vara så ibland! Dagen har iaf varit bra! Kalaset gick ju också bra, jag tog kort men min telefon vill inte vara med idag, skulle lägga in dom på dator nyss men de blev någonting.. Fattar inte riktigt.. Men men..

Konstigt?!?

Har varit ute en stund med Sofia också, så kom in vid tio och då blev de ett varmt bad!

Ska till gymmet till möran eller ja vid elva med syrran, Haha kommer inte ta mej ur sängen på tisdag möran. Men de kan nog vara bra för min rygg. Så jag ska med dit.

Just nu funderar jag på om jag ska titta på Smallville eller läsa?

Jag tror det blir titta på Smallvile. Har inte gjort de sen i fredags tror jag? Och jag är lite föör trött för att läsa just nu.


Som sagt, dagen har varit bra!

Vi hörs nog senare!

Av Mikaela - 27 februari 2011 10:22

Godmorgon! det första jag tänkte på när jag vaknade för en stund sedan var - Usch va gött så här kan jag ligga i en hel vecka!!

Det ska bli så himla gött att få sova ut.

Jag hade en dröm inatt, ja,. Om en kille, vi VAR kompisar, nu verkar det som att vi inte är det. Men jag hoppas ändå att vi kommer kunna blir de en dag!

Vill inte gå in mer på det.


Glömde helt bort att säja igår, övningskörings kursen är bokad! Den blir i April.Så då gör jag också syn test och sen skickar jag iväg papprena, och sen får jag köra. Äntligen! Haha. Längtar dit.


Idag blir de att vara med på Cassis kalas. Ordna musik och hjälpa till med mat, jag SKA ta bilder! Försöka komma ihåg iaf.

Och imorn blir de nog gymmet på förmiddagen med syrran, jag hade hoppats på att Sofia kunde följa med men det är 15 års gräns så hon kan´inte de :/ Men vi får vell ses efter de, Hon ska ju vara med på kalaser idag också så :)

Man får göra situationen så bra man kan! Inget är hopplöst.


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards