Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Mikaela - 6 februari 2011 21:26

Ur gulliga Siri :)    Gulliga Cassi och Siri :)   Haha, Lusiför sitter med Cassi vid datorn :)

  Lusiför :D   Lusiför :)

Jag & Siri :)


   

Busan, :) <3  

Av Mikaela - 6 februari 2011 19:45

Har läst ur boken "Utvald" nu eller redan tidigare idag. Nu måste jag vänta ändatills nästa vecka den 16 tror jag det var för att få läsa fjärde boken, Jag har ju reserverat den så den är min då! Men jag hoppas på att den personen som lånat den redan har läst ur den så jag slipper vänta ända tills nästa vecka, men jag får nog vänta tills nästa vecka ända. Såg ocksp att femte boken kommer in den 16 också fast jag står som 3 i kön på den så jag får vänta ett tag, men det är nog samma person som lånat båda! populära böcker eller ja serie i fem delar! Skit bra, tredje boken var verkligen bra, lika bra som deom andra två också! Men nu längtar jag tills nästa vecka så jag får börja läsa den, Vampyre böcker är väldigt populära märker jag :)

Verkligen!


Min födelsedag har varit bra faktiskt, En lugn dag som jag hoppats på. Det "känns" ju inte precis nåt speciellt, men de gör de ju inte, de är ju så. Och visst tråkigt är de, men så är de med de.


Snart är de dags för solsidan, och sen Wallander. One tree hill tittade jag på förut också, och samtidigt så tänkte jag va länge de har gått liksom, sen de började. Och moster bara detta tittade jag på för många år sen , i början precis när de hade börjat. Och så trodde hon att det var repriser, och ja ba, nej de håller på än. Tur de, för de är en bra serie!!


OC till exempel har jag alla säsonger av, men det slutade ju just med säsong fyra för att de blev inge bra när Micha Barton gick ur serien "Marissa". Och de kan jag ju hålla med om, det var ju inte alls lika bra, men nu när jag tittar på de så är de bra, och jag minns va jag gråt i säsong tre i sista avsnittet när Marissa dog. Herregud. Hehe.

Nej nu blir de snart solsidan! Vi hörs nog senare :))

Av Mikaela - 6 februari 2011 10:17

Man blir ju bara äldre och äldre, och första frågan jag får är : Känns de nå annorlunda? Och jag bara OO ja! Haha.


Nej de gör de ju inte så. Men tanken ändå känns ju konstig för jag har inte riktigt kommit in i de än.. Herregud! Haha


Det första Mor får göra imorn är att ringa och boka kurs till övningsköringen och så måsste jag till en optiker och testa synen som ska skickas med alla papprena. Ska bli riktigt kul att övningsköra. Tror inte jag själv kommer överleva men.. Dom flesta säjer ju att det var enklare att ta körkort för typ 30 år sen och de kanske stämmer? Ja vet inte ja, ja vet iaf att det är hårt nu för tiden, men de ska jag fixa!


Nu ska jag gå och käka frukost sen blir de Kladdkaka :) Vilken gris jag är :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards