Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Mikaela - 5 februari 2011 20:29

Kalaset var riktigt bra! Alva kom också och de var ju kul :) Jag glömde helt bort och ta kort, och de ville jag ju ha, för jag ska skicka efter kort och då vill jag ha massssor!!! Men jag glömde bort det.

Iaf, nu är jag hos moster och har precis duschat och ska snart käka chips och dip, så gott :) Kollade på Dear John förut, andra gången jag ser den men :) Den är ju lite sorlig och så, men man fattar i slutet att det blir dom två. Och ja, nu avslöjade jag slutet för er som inte har sett den. Men jag rekomenderar den verkligen!! :)

En sån bra film asså, tror faktiskt att det är den bästa kärleks filmen jag har sett. Ja de är nog de.


Jag undrar om det finns sånna killar igentligen? Som verkligen vågar visa vem dom är och hur dom känner. Inte som jag tror. Det äe synd igentligen, det är de som man igentligen tycker är intressant liksom, att dom vågar visa vem dom är. En dag hittar man nån som accepterar en för den man är och inte behandlar en som skit!


Nu ska jag ha en mysig kväll, min sista kväll som 15 åring :)


Av Mikaela - 5 februari 2011 10:07

Godmorgon! Har nästan precis vaknat, och nu snart ska jag prova min högtalare som jag har fått av sotarn ( Jag fick paketet idag ändå) och sen ska jag spela lite sims och sen blir de att göra sej i ordning! Folket kommer kl 13.30 :)

Vi hörs sen!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards