Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Mikaela - 23 februari 2011 22:42

Mitt huvudvärker, men de ska inte dröja för än de blir sängen, jag har inte kommit långt i fjärde boken än, för jag har inte velat läst nu när jag har så ont i huvudet men jag tror inte de kommer släppa :/

Jag vill ju läsa..De blir imorn!

Sofia åker inte till stockholm imorn, hon mår inte så bra, men nästa vecka skulle hon nog dit, får passa på att vara med henne nu innan hon åker   

Just det, Grattis till moster som fyller år idag :D Fast det blir kalas för henne nästa veckan, för hon jobbar nu och så jobbar hon till helgen också så de blir nästa vecka,

Ja, nu ska de snart bli sova!

Godnatt på er

Av Mikaela - 23 februari 2011 16:42

Omröstningen är fortfarande kvar   

Av Mikaela - 23 februari 2011 10:46

Nu har jag en omröstning här i bloggenom vad ni tycker att det ska bli mer av. Rösta gärna om det, det hjälper mej jättemycket att förbättra min blogg.

Omröstningen stängs den 26/2. Tid de är vell mer emot eftermiddagen.

Så du har chansen att rösta i tre dagar ungefär kan man säja. Sätt igång :)

Av Mikaela - 23 februari 2011 10:31

Godmorgon är de försent för att säja, kom upp för ett bra tag sen, blev hemma idag, har så himla ont i huvudet. (Som jag har varje dag) Men jag måste göra en del saker ändå idag,

*Städa

*Göra klart kapitel 8 i matteboken

*Plugga på provet som jag har imorn (Språkhistoria)

* Skriva charader till Cassis kalas

Städa ska jag snart börja med, har redan plockat ur sängen så de blir damma och skura!

Lusiför mår jättebra idag, ja, de gjorde han redan igårkväll, han var uppe och sprang och så. Fast ändå bedövningen går ju ut idag så han kommer kanske ha lite ont idag, min lilla pojke, är så himla stolt över honom!   Ska köpa godis till dom idag.

Mamma sa förut att honorna känner på sej när hanarna har kastrerat sej, hm, jag undrar om Busan gör de? Hon vet vell inte de så men. Igår luktade det väldigt mycket av honom narkosen och det som dom hade tvättat honom med också så då gick inte Busan i närheten av honom, och de var faktiskt bra att hon låt honom vara ifred.

Jag hoppas att Sofia kommer hit en stund idag och så hon även kan hjälpa mej att skriva Charader till Cassis kalas, och så åker ju Sofia imorn till stockholm så jag vet inte när jag får träffa henne, men vi har telefonerna, va skulle man göra utan dom? :P


Just det på fredag så firar min blogg 2 år, va ska jag hitta på då tro? :) Några tips? Alla tips är uppskattade!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards