Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Mikaela - 19 februari 2011 22:33

Om det är något du undrar om min blogg så är det bara att fråga, jag svarar på allt. Det kan vara om saker i mitt liv eller andra grejer, För er nya som läser kan det vara lite svårt att hänga med för så fråga mej gärna om saker, Ha en fortsatt mysig lördags kväll   

Av Mikaela - 19 februari 2011 22:21

Ska snart se på film - En ung Jane austen. Tror jag den heter, jag har sett den förut men ska se den igen med moster och Cassi.

Är väldigt trött också så det kommer inte dröja för än de blir sängen idag tror jag inte, det är ju väldigt tyst ovanpå ikväll, däremot så är det aldrig det hemma, usch för utlänningar som inte vet att dom ska inte springa kl två på natten?! Inge illa menat till utlänningar, men dom är extrema, dom har en 4 åring pojke, han är aldrig ute och leker av sej utan de gör han kl 1 eller 2 på natten, och ibland kan det vara lite jobbigt, iaf när man ska upp till skolan.. Nog om de,

Läste nyss Michas blogg och det har tagit slut emellan henne och hennes kille, usch va tråkigt! Är ledsen för deras skull, jag hoppas dom kan reda ut de, dom förlovade ju sej i måndags och så blir de så fel, jag hoppas dom reder ut de. Det är så tråkigt när de blir sånt där.   


Vad gör ni denna lördagskväll?   

Av Mikaela - 19 februari 2011 18:52

Hej på er :) Sitter hos moster nu och har huvudvärk   inge roligt alls. Men Siri är här, de gör mej glad   Har träffat Sofia en stund idag, blev bara en snabb stund, men de var att kul att träffa henne och prata och så, de är ju så fruktansvärt kallt ute, vi vill ju att de ska bli sommar, right? De tycker ja, men vi får nog vänta ett tag.

Gud va de va ovant att blogga på denna datorn nu när jag inte är van de, haha. Verkligen!

Jag ska nog kolla på ett avsnitt av Smallville nu, och sen blir de en dusch! Gud va gött :D

Vi hörs sen.

Av Mikaela - 19 februari 2011 16:18

Jag gjorde ett test, Och jag är tydlligen lik Elena, hennes personlighet alltså, och visst de kan stämma.. På vissa saker,

  

I like!   

Av Mikaela - 19 februari 2011 12:29

Längtar till nästa fredag då Vampire diaries är! Jag har sett trailern på de avsnittet och de är bra! Jag vet ju att man kan kolla på Vampire diaries på en sida, men jag har bestämt mej för att jag går efter sveriges! Men jag längtar! Här kommer trailern,


Av Mikaela - 19 februari 2011 10:38

Godmorgon, sovit gott? Det har iaf jag, fast det blev lite sent inatt. Två tror jag kl var. Vet inte riktigt varför de blev så sent, hade bara inte lust att sova för än då. Så kan de va ibland, Men nu är jag vaken och jag har käkat frukost och jag tror jag ska gå och prata om sommarplanerna med Sotarn och Mamma, Men just nu iaf bloggar jag och Lusiför är så social han kan, han sitter bredvid mej och tittar, han är väldigt facinerad (stavningen?!?) av datorn, hehe.

Men dag idag ska bestå av att träffa Sofia, och kanske gå ut en stund och få frisk luft? Men de får vi se senare! De är väldigt kallt. Och så ska jag sova hos moster, och de ska faktiskt bli gött att göra de, älskar hennes säng!!   

Lusiför ligger och tittar på mej, han är verkligen så söt   han ska ju till doktorn på tisdagen . Det kommer gå bra!

Vi hörs!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards