Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Mikaela - 2 februari 2011 22:44

Nu snart blir de sängen, får ju inte sova en hel timme mer imorn!!! Ska med och hämta Alva på dagis när jag slutat imorn så bloggningen vet jag inte när det blir. Och sen så kanske jag även ska träffa Sofia. Längtar tills Fredag för då blir de stallet! Längtar!

Jag har lite smått ångest för att jag inte följde med till mormor förut, kunde ha träffat min kusin, Linda. Hon har flyttat till karlstad så ville ju höra hur hon trivs där, Det får nog bli ett besök där nån dag! Hon kan verkligen ge mej tips på gymnasie! Hon har gått ett antal själv. Hon har utbildning i de mesta. Så hon är en bra person att prata med om de.

Mamma och alla andra i min familj säjer att jag inte ska ge upp! Och de tänker ja inte heller. Och mamma sa ju även de att vi får vända oss till högre annars!

Och så får de bli om detta här inte hjälper och går.

Och just de, de var jag som fick tralla upp till moster förut, men de var de värt för jag fick träffa Alva, gud va tiden går fort. Hon lär sej så mycket nytt. Och nu har hon börjat med vet du, efter varje mening. Och de kan vara lite småirreterande men hon är bara för go. Dom är vell de barn ibland? Hihi. Visst Alva blir tre detta året, och de är ju en rolig ålder men också en trotsig ålder och så har hon ju verkligen far sins temprament. Jag tycker om barn,

en del..

Haha. Nej men vissa barn står jag bara inte ut med, Men alla barn är att goa också! Som Sofias kusin freja, gör söt!! Och hon blir vell 2 detta året tror ja.

Jag vet verkligen att jag kommer ha barn i min framtid, men som jag alltid har sagt - Inte mer än 2!

Hehe, och de är bara för jag vill inte ha mer än två.Vet inte varför men vill inte ha mer än de.

Nej nu ska de bli godnatt ciggen och sen sängen! Vi hörs imorgon någon gång ;) Godnatt på er alla, sov så otroligt gott. Släpp alla problem för imorn kommer nya!

Av Mikaela - 2 februari 2011 19:48

Det är 4 personer som är gillar Vampire diaries, det är garanterat mer personer, fast alla kanske inte har bloggar. Så sprid de gärna vidare! alla är välkomna!

Jag har fattat de som att dessa fyra vill vara med och diskutera och såna saker.


Dom fyra är :


www.MliizZ.bloggplatsen.se


www.cristianusgf.bloggplatsen.se


www.barajagjojjan.bloggplatsen.se


www.mirredryagina.bloggplatsen.se


jag tänkte att vi 5 skulle komma på en dag i veckan som vi bestämmer att då ska vi börja! Ni kan skriva till min hotmail (super_mikaela_60@hotmail.com) denna veckan helst. Vilken dag som är bäst för er. Och så ska jag försöka sätta ihop nån dag av det ni har skrivit till mej om vilken dag som passar just DIG bäst. och så svarar jag er. Och så skriver jag till var och en av er och även här i bloggen vad som händer efter de :) låter de bra? För mej funkar de alla dagar i veckan, tid de kan ni också skriva med när ni skriver dag till mej i mail. Ha de bra! Och jag hoppas ni ser fram emot detta som jag gör! :)

Av Mikaela - 2 februari 2011 17:40

Är du intresserad av Vampire diaries? skriv de i min frågeruta om du är de. Det skulle vara väldigt kul om jag kunde starta lite diskutioner om de här i min blogg. Om jag fick tillräckligt med personer som är intresserad av det. Jag är ett stort fan, Jag älskar det! Lämna gärna vad just du tycker om det,och vem din favorit person är i serien. Så kommer jag lägga upp er alla i min blogg, och så kommer jag ta emot frågor som ni alla kommer kunna svara på :) ha de bäst alla vampire diaries älskare! :)

Av Mikaela - 2 februari 2011 17:23

Sitter just nu och tänker på framtiden, har gjort de den mesta delen av dagen och jag vill att det ska vara nästa vecka så mötet kan bli av, vi har studie dag den torsdagen, men Jonas trodde att mötet skulle bli ändå. Så hoppas på de, för de är bråttom! Kan inte gå runt och skjuva upp mötena hela tiden, nu har de inte vart jag som har gjort de utan skolan, men visst syon är sjuk och Dan är visst ute på nån utbildning. Så man får stå ut tills nästa vecka. Fick ju lite svar av jonas idag när han pratade med Syon på jättesten. Men därifrån kommer jag nog inte få nån hjälp. Blir så trött på den där idiotiska skolan!!! Åsfjärden rules så är de, den bästa skolan jag har gått på hittils. Är så himla glad över att jag kom på tanken att gå där på IV.

Jag vill verkligen gå detta gymnasie, På lillerud - djurvård. Jag har funderat på Hästhållning men nej, jag tror jag mer vill djurvård och sen självklart så innebär de att jag får jobba med hästar också. Och Hästar komme rjag antadligen att vilja jobba med i framtiden, så vem vet, ja kanske går nån utbildning i de också. Men först och främst så vill jag verkligen in på Lillerud, men jag har inte betyg till de, Jag har bara ämnena Svenska, Matte, Engelska och SO. Och så kommer jag få hemkunskap. Om de nu blir av. Och matten kommer jag bli godkänd i. Men de spelar ingen roll om jag så får MVG i alla domma ämnena så kommer jag ändå inte in på gymnasie. Och det är inte mitt fel att jag inte har betyg. Så ´jag hoppas verkligen att det löser sej. Att Dan kan hjälpa mej med detta. Annars vet jag inte vad jag gör!! Det ärmin framtid de gäller. Och allt detta gör mej nervös och frustrerad. Sitter och tänker på det hela tiden. Jag ska även söka vanligt,fast jag vet att jag inte kommer in. Men jag ska göra de ändå och de har jag på mej ända till 1 mars. Så ungefär en månad till.

Att inte veta va som ska hända just nu gör mej irreterad.


Av Mikaela - 2 februari 2011 13:46

Min mage gör otroligt ont måste jag först och främst säja! Usch tog två tabbletter imorse men de hjälpte inte. Så jag har hft ont i magen hela dagen och de är inte bättre nu kan ja också säja.

Men jag är otroligt stolt över mej själv, jag klarade båda proven idag! Och jag kommer bli Godkänd i matten, så himla glaaaad!! kanske ska satsa på VG jag vet inte jag är osäker, kanske jag får se. Men engelskan ska jag iaf satsa på VG.


Auh min mage gör så himla ont, de blir en lugn dag idag märker jag. Titti skulle hämta Alva på dagis nu, så jag hoppas dom kommer in hit en stund. Sofia ska rida hos en kompis idag, haha. De skulle man igentligen vilja se, men får träffa henne imorn! :))


Blev lite små irreterad idag i skolan också. Men de måste lösa sej! Annars vet jag inte vad jag gör. Jag tänker inte ge upp!


Jag måste dricka nåt, är så förbannat törstig så jag vet inte vart jag ska ta vägen alltså.

Vi hörs senare!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards