Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Mikaela - 26 februari 2011 22:51

Nu har jag stängt omröstningen. Det var 19 personer som har röstat. Och det var lite olika på varje sak men mest var " Mer om privata saker".

Men här kommer listan om vad det var och vad som folk har röstat.


* På " Mer om privata saker" så var det 47,7 % som hade röstat.

* På " Mer om Vampire diaries" så var det 5,3 % som hade röstat.

* På " Mer om din vardag" så var det 5,3 % som hade röstat.

* På " Mer om vem själva Mikaela Larsson är" så var det 15,8 % som hade röstat.

* På " Den är perfekt som den är" så var det 26,5 % som hade röstat.


Så det blir ju mer om privata saker som jag kommer skriva mer om. Men jag går inte in på en del för privata saker. Men jag ska försöka och gå in mer på det. Jag kommer också gå in mer på dom andra också. Jag försöker öppna mej väldigt mycket i bloggen, och jag ska göra de mer. Promise!



Av Mikaela - 26 februari 2011 22:39

Hej på er :) Var ju med på Sofias match förut, dom vann med 4-2 tror jag det blev? Jag hade fullt upp med att hålla på att blir döv så hängde inte riktigt med i slutet. Satt en man bakom mej och skrek och hejade. Aj Aj fick huvudvärk av det. Men den är borta nu    Sofia spelade inte,hon mådde inte så bra, ont i huvudet och sånt.. Usch det är inge trevligt med huvudvärk!!! Efter de så blev de en sväng hem till henne, och sen till mej. När vi kom hit så kollade vi om det var nån bra film på bio som går nu, vi ska nämligen gå på bio nu i veckan, men de fanns ingen bra så riktigt, men vi ska vell kolla mer imorn. De fanns en bra men det var 33 dagar kvar till primiären, hehe.

Och så skrev vi Charader, Tack så mycket för all hjälp till de. Det var till stor hjälp    Så nu är det gjort också, och så gick vi ut en stund förut, Sofia åkte hem vid halv tio och då gick jag in och la mej i ett varm bad! Gud de var verkligen verkligen så himla skööönt!!! ;D det behövdes! Och nu sitter jag här, Bloggar lite och läser kissies,michas, och gossips.

Hörs!

Av Mikaela - 26 februari 2011 22:31

Idag pratade jag med min syster, jag har inte pratat med henne på sex år..


Ja, jag har en syster på min Pappas sida, det var sex år sen jag pratade med henne. Och idag la jag till henne på facebooksom vän, och sen pratade vi lite.

Jag är glad att vi kan prata och så, de ska vi ju faktiskt kunna, fast jag inte har nån kontakt med min Pappa.

När jag kollade på kort på henne, så känner jag igen mej själv, lite grann i ögonen och så.

Det är säkert mer som vi är lika i, sättet och så är vi nog kanske, jag minns att båda vi två tyckte om hästar. Jag gör det fortfarande, (Jag vet inte om Agnes gör de).

Hon drillade då när jag hade bra kontakt med henne och min pappa, och jag drillade också.

Så vi har nog ganska mycket i samma intresse.

Jag hoppas att jag och hon kan ha en kontakt med varandra. Det skulle vara väldigt kul. För trots allt, Hon är min lillasyster.


Hon har också en blogg, hihi, vi har samma intresse när det gäller bloggning också   Men jag vet inte om jag vill skriva ut den, för hon kanske inte vill de, och även samma sak med Facebook. Utan det får hon själv säja om hon vill eller ej.


Puss Puss

Av Mikaela - 26 februari 2011 14:14

  Cassis fina blomma som hon fick av moster :)   Min klädsel :) det var inget speciellt precis..   Mamma och Lusiför :) Det såg så himla sött nu när han satt där och kollar..

Snyggast Mamma, vill inte vara med på kort. Som alltid ;)  

Av Mikaela - 26 februari 2011 11:44

Behöver hjälp med de. Någon som vet några ord?? :)

Av Mikaela - 26 februari 2011 11:43

Göra sig i ordning lite kanske inte skulle vara fel?

Men de här vädret gör mej trött och jag känner för att dra täcket över huvdudet?? Usch va tråkigt!! ISregn är de ju.. Det kommer aldrgi sluta, de är ju snart mars!!!

Av Mikaela - 26 februari 2011 10:40

Godmorgon Godmorgon! Har varit vaken ett bra tag, åte frukost och så! Vaknade av att jag låg på nåt med huvudet, haha de var Lusiför som hade lagt sej på min kudde och jag låg på hans ruuumpa!! Haha. Men han sov så gott så.Men sen var jag tvungen att flytta på honom, men då gick han. Haha goo pöjk! En kille som absolut aldrig sviker en iaf.   


Idag så måste jag skriva charader till Cassis kalas imorn!! Jag måste de, har inte många, JAG HAR INTE KOMMIT PÅ NÅGRA!

Om ni vet några bra, så skriv gärna de. De är så himla svårt.


Jag ska också med på Sofias match idag och kolla, och sen så blir de ju också att vara med henne.   


Omröstningen stänger jag ikväll om jag hinner med, så får vi också se vad de ni tycker att de ska bli bättre av. Så fortsätt rösta bara!   



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards